برگزاری مراسم گشایش مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس یونسکو، در مرکز همایش‌های بین‌المللی ایران با همکاری اعضای مانا نقش
مراسم آغاز به کار رسمی مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس یونسکو، روز شنبه 20 آبان‌ماه 1391 در سالن اجلاس سران مرکز همایش‌های بین‌المللی ایران برگزار شد و اعضای مانا نقش با اجرای برنامه فرهنگی هنری در برگزاری این مراسم همکاری کردند.

مراسم آغاز به کار رسمی مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی یونسکو، روز شنبه 20 آبان‌ماه 1391 در سالن اجلاس سران مرکز همایش‌های بین‌المللی ایران برگزار شد و اعضای مانا نقش با اجرای برنامه فرهنگی هنری در برگزاری این مراسم همکاری کردند.

در این مراسم مدیران این مرکز، معاون اول و معاونین رئیس‌جمهور، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سفرای کشورهای خارجی، نمایندگان کشورهای منطقه آسیای غربی و مرکزی، نمایندگان یونسکو و جمعی از مدیران فرهنگی داخلی و بین‌المللی حضور داشتند، و دکتر یدالله پرمون رئیس این مرکز و معاون رئیس جمهور سخنرانی و اعضای مانا نقش برای مخاطبان کنسرت اجرا کردند.

مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس یونسکو، چهارمین مرکز در آسیا و پنجمین مرکز مطالعات میراث ناملموس در جهان است. این مرکز، از سازمان‌های تحت نظارت یونسکو است که پس از عضویت ایران در کنوانسیون پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس (کنوانسیون ۲۰۰۳) به دنبال توافق میان ایران و یونسکو تأسیس شد و در روز شنبه 20 آبان‌ماه 1391 به صورت رسمی آغاز به کار کرد.



نظرات کاربران
ارسال نظر