برگزاری کنسرت شهرام ناظری و گروه موسیقی مانا به مناسبت هفتصد و چهل و پنجمین سالگرد درگذشت حضرت مولانا در قونیه
کنسرت استاد شهرام ناظری به همراه گروه موسیقی مانا، به مناسبت هفتصد و چهل و پنجمین سالگرد درگذشت حضرت مولانا، با حمایت اداره فرهنگ و گردشگری قونیه، روز شنبه 24 آذرماه 1397 در مرکز کنگره سلجوقیان این شهر برگزار شد.

کنسرت استاد شهرام ناظری همراه گروه موسیقی مانا، در تاریخ 24 آذرماه 1397 به مناسبت هفتصد و چهل و پنجمین سالگرد درگذشت حضرت مولانا با حمایت اداره فرهنگ و گردشگری قونیه در مرکز کنگره سلجوقیان شهر قونیه‌ی ترکیه، همانند سال‌های گذشته برگزار شد. در این کنسرت اسین چلبی، نواده حضرت مولانا، جمعی از اعضای بنیاد مولانا و مدیران اداره فرهنگ و گردشگری قونیه و هواداران مولانا حضور داشتند.

در جریان این کنسرت که در ادامه‌ی همکاری‌های مانا نقش با بنیاد بین‌المللی مولانا، به ویژه در پروژه بین‎‌المللی «زبان عشق»، برگزار شد، اداره فرهنگ و گردشگری قونیه و بنیاد مولانا از تلاش‌های شهرام ناظری در معرفی اندیشه‌های حضرت مولانا در سراسر جهان تقدیر و تابلوی نفیس خوشنویسی اهدا کرد. شایان ذکر است که سال گذشته شهرام ناظری که عضویت این بنیاد را دارد، از طرف بنیاد مولانا نشان ویژه دراویش مولویه را از دست اسین چلبی دریافت کرد.

ناظری در این کنسرت که با حضور بیش از سه هزار تماشاگر ایرانی، ترکیه‌ای و همچنین تماشاگرانی از دیگر کشورها و به صورت رایگان برگزار شد، قطعاتی همچون «باز هوای وطنم»، «اندک اندک»، «آتش در نیستان» و «بشنو از نی چون حکایت می‌کند» را اجرا کرد. ناظری پیش از آغاز کنسرت با اشاره به رایگان بودن کنسرت، گفت: «همه ما مهمان مولانا هستیم».



نظرات کاربران
ارسال نظر