حضور شهاب نیکمان مدیرعامل مانا نقش، در برنامه زنده «رهیافت» رادیو اقتصاد با موضوع «بررسی وضعیت صنایع دستی ایران در بازارهای جهانی»
شهاب نیکمان مدیرعامل مؤسسه مانا نقش، روز پنجشنبه 28 بهمن‌ماه 1395 به عنوان کارشناس مهمان در برنامه زنده رهیافت رادیو اقتصاد شرکت کرد و به همراه دیگر کارشناسان این حوزه به بحث پیرامون موضوع «بررسی وضعیت صنایع دستی ایران در بازارهای جهانی» پرداختند.

دکتر شهاب نیکمان، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری مانا نقش، روز پنجشنبه 28 بهمن‌ماه 1395 به عنوان کارشناس مهمان در برنامه زنده رهیافت رادیو اقتصاد شرکت کرد. او در این برنامه درباره‌ی موضوع «بررسی وضعیت صنایع دستی ایران در بازارهای جهانی» صحبت کرد. دکتر بهمن نامور مطلق، معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز از مهمانان تلفنی این برنامه بود.

نیکمان در این برنامه رادیویی موضوعات مهمی همچون ارزش و جایگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی ایران در داخل و خارج از کشور، ارائه مدل پیشنهادی برای ارزش‌گذاری آثار هنرهای سنتی و صنایع دستی، ظرفیت بالای کارآفرینی در حوزه صنایع دستی، لزوم بازگشت نقش کاربردی محصولات صنایع دستی در زندگی روزمره، موانع اقتصادی موجود برای هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی از جمله واردات کالاهای مشابه به‌خصوص از چین و دشواری‌های صادرات را تحلیل و درباره‌ی آنها گفتگو کرد.

رهیافت یک برنامه زنده رادیویی است که مسائل و مشکلات اقتصادی مهم روز را مدنظر قرار می‌دهد، کارشناسان، متخصصان و مسئولان حوزه‌ی مربوطه را دعوت و راهکارهای علمی و عملیاتی آنان را نیز در رابطه با حوزه مدنظر، تحلیل و بررسی می‌کند.



نظرات کاربران
ارسال نظر