دیدار مدیرعامل مانا نقش با دولتمند خالف، مقامات سفارت تاجیکستان و اعضای انجمن دوستی ایران و تاجیکستان
در حاشیه‌ی کنسرت «شب دوستی»، شهاب نیکمان مدیرعامل مؤسسه مانا نقش، دولتمند خالف موسیقیدان بنام تاجیکستان، علی اشرف مجتهد شبستری رئیس انجمن دوستی ایران و تاجیکستان و مظفر محمدی معاون سفیر و رایزن فرهنگی سفارت تاجیکستان، روز سه‌شنبه 21 تیرماه 1401 در تهران دیدار و درباره‌ی همکاری در پروژه‌های فرهنگی گفتگو کردند.

در حاشیه‌ی کنسرت «شب دوستی»، دکتر شهاب نیکمان، استاد دولتمند خالف، دکتر علی اشرف مجتهد شبستری و دکتر مظفر محمدی در تهران دیدار و درباره‌ی همکاری در پروژه‌های فرهنگی مؤسسه فرهنگی هنری مانا نقش از جمله پروژه بین‌المللی «زبان عشق» که با همکاری هنرمندان و پژوهشگران تاجیک و انجمن دوستی ایران و تاجیکستان در حال انجام است، تبادل نظر و گفتگو کردند. در این دیدار، معروف عبدالرحمان دبیر اول سفارت تاجیکستان، مرتضی گودرزی نوازنده دوتار، مدرس موسیقی خراسان و عضو انجمن دوستی ایران تاجیکستان نیز حضور داشتند.

کنسرت «شب دوستی» با اجرای گروه خالف‌ها به سرپرستی استاد خالف، با همکاری نیکمان، روز یکشنبه 19 تیرماه 1401 در تالار وحدت تهران برگزار شد. به دنبال این برنامه، گروه خالف‌ها در روزهای 20 و 21 تیرماه نیز در تالار ایوان شمس اجراهایی داشتند. در این برنامه که با استقبال پرشور شرکت‌کنندگان ایرانی، تاجیک و افغان روبرو شد، قطعاتی از ساخته‌های خالف همچون «دور مشو» و «حیلت رها کن» با شعر شاعران پارسی‌سرا اجرا شد.



نظرات کاربران
ارسال نظر